156 klanten hebben ons als volgt beoordeeld.

Service
Deskundigheid
Prijs kwaliteit
Gemiddelde
goed dedrijf met een goede klantgerichtheid
Teunis Kamp / ALKMAAR / 14-03-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs kwaliteit 9
Gemiddelde 9
Ik stond stil bij grolhuisvuil in Alkmaar. Dit bleek door de zendmast van KPN te komen.
De monteur heeft mij uitstekend geholpen
Ruud Rooker / Alkmaar / 06-03-2019
Reden bezoek Andere reden
Aanbeveling Ja
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs kwaliteit 0
Gemiddelde 9
Zeer goed.
Marian Stikvoort / Alkmaar / 06-03-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 8
Deskundigheid 9
Prijs kwaliteit 9
Gemiddelde 8
jammer, dat de garage nu zo ver is.....
h Smeenk / Alkmaar / 05-03-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 8
Klantvriendelijk en goede service.
Dhr./mevr. / 05-03-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 8
Vervolg op eerder melding !
Zeer slechte service !
Ben nog steeds bezig met de afhandeling van nu 4 maanden geleden gekochte XC 90.
Leggen de schuld bij de RDW maar hebben zelf ook niet op zitten letten.
Zeggen op 28 januari 2019 dat ze een bezwaar hebben aangetekend bij de RDW maar na diverse mails krijg ik op 15 februari te horen dat ik zelf bezwaar KAN aantekenen. WTF. Dat had RENSES toch al gedaan ???
Nu weer gemaild , weer afwachten op antwoord.
HEEL ERG JAMMER AUTOBEDRIJF RENSES
S.J.S. Himpers - Stoffels / UITHOORN / 26-02-2019
Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
Aanbeveling Nee
Service 1
Deskundigheid 1
Prijs kwaliteit 1
Gemiddelde 1
IK heb moeten ervaren dat bij een complexe melding op het dashbord men onvoldoende kennis in de garage heeft om tot een oplossing te komen en teneinde raad verwezen wordt naar de, in dit geval Volvo dealer. Begrijpelijk maar niet goed voor de klant relatie.
Johan Tuinman / Heerhugowaard / 26-02-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 8
Deskundigheid 6
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 7
Ik heb bij Renses een gebruikte BMW gekocht en daar vonden we een kleine reparatie(lekkage) aan die onder de garantie viel. Het werd uitermate klantvriendelijk en ook snel door Renses opgelost. Helemaal top.
Arnold / Assen / 26-02-2019
Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
Aanbeveling Ja
Service 10
Deskundigheid 0
Prijs kwaliteit 10
Gemiddelde 10
Goede ervaringen. Klantvriendelijke behandeling van elk personeelslid.
Els Roecoert / Bergen NH / 26-02-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 10
Deskundigheid 9
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 9
Prima, en ik hoop dat het wederkerig is
Dhr./mevr. / Hippolytushoef / 22-02-2019
Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
Aanbeveling Ja
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 9
Helmut van Renesse / Koedijk / 20-02-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 8
Beveel dit bedrijf aan , u nog ff niet , zijn nu al 4 maanden bezig met de afhandeling van ons bijna nieuwe Volvo XC90 Hybride auto. Wordt dus vervolgt.


$ maanden geleden een bijna nieuwe XC90 gekocht. Type T8 , een HYBRIDE. Mijn Q7 uit 2013 diesel ingeruild omdat de wegenbelasting van € 223,- per maand toch wat aan de hoge kant was. Voordeel XC90 HYBRIDE , wegenbelasting € 58,- per maand. Echter , de auto stond op papier als benzine waardoor ik dus € 124,- per maand moest betalen. Nadat ikzelf een herkeuring heb moeten aanvragen is de auto nu als HYBRIDE. Renses zegt dat het niet hun fout is en willen tot nu toe , GEEN vergoeding geven voor gemaakte extra kosten in de wegenbelasting en uren. Ook moet je zelf de auto vernederlandsen (indien uit het buitenland afkomstig) , kosten € 200,- en uren omdat je naar een garage toe moet.
Renses zegt zoveel te doen in HYBRIDE auto's maar waarom wordt dit dan allemaal NIET van tevoren gemeld.
Ook bij de aflevering , een kwart tank aan benzine , wat jammer bij een auto van € 78.000,-
Maar goed , we zijn nog steeds aan het mailen (nu al 4 maanden) over de gemaakte kosten van € 300,- (incl 3 maanden teveel betaalde wegenbelasting).
Hopelijk gaan ze toch nog inzien dat ze zelf niet echt hebben zitten opletten en NIET de schuld bij de rdw neerleggen. Stukje SERVICE misschien ?
SJS Himpers - Stoffels / Uithoorn / 15-02-2019
Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
Aanbeveling Nee
Service 1
Deskundigheid 1
Prijs kwaliteit 3
Gemiddelde 1
Ik ben prima geholpen bij Renses. Mooie nieuwe locatie! Enige jammere vond ik dat de leenauto die ik meekreeg echt niet vergelijkbaar was met mijn eigen Outlander.
Heddeke / Alkmaar / 07-02-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 8
Deskundigheid 8
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 8
Servicebeurt prima verzorgd. Mooi modern gebouw ook (nieuwe lokatie bezocht).
karin / castricum / 28-01-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 8
Deskundigheid 9
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 8
Over het algemeen erg tevreden. Helaas bij de laatste onderhouds beurt werd, ondanks diverse keren aangeven de verlichting te herstellen, de defecte verlichting niet hersteld. Bij het ophalen nog geverifieerd of het nu goed was, waarop bevestiging kwam. bij thuiskomst bleek het toch niet hersteld te zijn. Daarom nogmaals terug om het alsnog te laten herstellen. Jammer.
Jack Bliekendaal / Bergen Nh / 28-01-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 6
Deskundigheid 7
Prijs kwaliteit 5
Gemiddelde 6
Al 28 jaar klant bij dit bedrijf. Diverse nieuwe auto's gekocht, die hier ook in onderhoud zijn. Perfecte service! Voor dit bedrijf geldt: "Klant is koning"!!
E. van 't Veen / Oudkarspel / 24-01-2019
Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
Aanbeveling Ja
Service 10
Deskundigheid 10
Prijs kwaliteit 10
Gemiddelde 10
Jan Vaartjes / Noord-Scharwoude / 18-01-2019
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 9
Deskundigheid 8
Prijs kwaliteit 7
Gemiddelde 8
verkoop ging goed, echter de after-sale is en blijft een zwak punt. Tweede sleutel ontbrak, kon ingelezen worden, maar niet op de dag dat we de auto ophaalde.
1. Naar een dealer: sleutel kon niet ingelezen worden
2. Naar Renses, want de sleutel kon wel ingelezen worden vlgs de werkplaats. Bleek na 60 min. toch niet het geval, dus....
3e keer naar Renses om een nieuwe sleutel in te laten lezen. Gelukt.
Al met al kostbare tripjes, omdat we van Texel komen.
Dhr./mevr. / 16-01-2019
Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
Aanbeveling Ja
Service 6
Deskundigheid 4
Prijs kwaliteit 0
Gemiddelde 5
Goed
ger slot / Alkmaar / 03-01-2019
Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
Aanbeveling Ja
Service 9
Deskundigheid 9
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 8
Ze werken netjes, en komen de afspraken na.
Ruud Loos / Heerhugowaard / 20-12-2018
Reden bezoek Onderhoud en/of APK
Aanbeveling Ja
Service 8
Deskundigheid 9
Prijs kwaliteit 8
Gemiddelde 8